Nieuwe functies in Zendesk bieden klantervaringsteams (CX) beter geïnformeerde en gepersonaliseerde gesprekken met klanten. Zo kunnen zij de loyaliteit van klanten vergroten en omzet genereren. In economisch uitdagende tijden is klantbetrokkenheid e...
De raad van commissarissen van SAP heeft Punit Renjen voorgedragen om zich verkiesbaar te stellen als nieuw lid van de raad van commissarissen en stelt Renjen voor als aangewezen opvolger van de voorzitter, prof. dr. Hasso Plattner. SAP meldt: Met di...
Cloud ERP voor bedrijven is aan een stevige opmars bezig. De in 2019 opgerichte Belgische start-up Novutech – partner van NetSuite voor Enterprise Resource Planning (ERP) in de cloud – groeit snel. De specialist in ERP-implementaties en -...
Digitale transformatie is een topprioriteit voor organisaties en het menselijke aspect is van essentieel belang voor een succesvol resultaat. Denk bijvoorbeeld aan iets dat mensen over het algemeen niet leuk vinden om te doen, zoals de belastingaangi...
SAP-consultancybureau McCoy breidt internationaal uit naar Manilla. Dit is de eerste strategische stap om hun positie in Zuidoost-Azië te versterken, en te voldoen aan de toenemende vraag van klanten voor 24/7 service. Deze uitbreiding biedt vee...
Rajiv Ramaswami leidt nu als CEO het succesvolle Nutanix, een Amerikaanse aanbieder van moderne IT en cloud infrastructuur toepassingen. Het bedrijf helpt IT-beslissers bij hun digitale reis en transformatie, met een breed scala aan infrastructuur to...
Sabio Group neemt Sopra Steria Denmark A/S over. Het bedrijf breidt hiermee zijn activiteiten uit naar de Noordse regio en versterkt de capaciteiten van Genesys. Sabio wil groeien in de Noordse landen, waaronder Noorwegen, Zweden, Finland en IJsland....
NEN 8038 ‘Xperience Level Agreement (XLA)’ is nu als normontwerp beschikbaar. Deze norm bevat de minimumeisen voor de implementatie en het gebruik van de XLA-methode. Het is een uitbreiding en verduidelijking van de NTA 8038. Belanghebben...
2022 had een jaar van groei en herstel moeten worden, maar bracht onvoorziene obstakels met zich mee. Bedrijven moesten zich wederom aanpassen aan een nieuwe werkelijkheid. Vooruitkijkend naar 2023 en naar de evolutie van de klantervaring ziet Zendes...
Zoho Corporation, een wereldwijde speler in de technologiesector, voegt nieuwe tools toe aan zijn klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de steeds hog...